Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

О Д Л У К А о додели уговора - превоз ученика 2017.

Posted 10.02.17.

ОШ „МОМЧИЛО ПОПОВИЋ ОЗРЕН“

ул. Глождачки венац бр. 23а

Дел.бр. 150

П а р а ћ и н

10.02.2017.год.

 

На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (''Сл. гласник РС'',бр.124/12, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја комисије о стручној оцени понуда дел. бр. 149 од 10.02.2017.год., директор Основне школе „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину, доноси

 

О Д Л У КУ 

о додели уговора

 

 

  1.     УГОВОР СЕ ДОДЕЉУЈЕ понуђачу АПР „Континент“ Станковић Миомир пр, Параћин, Војводе Мишића 4/23.
  2.     Одлуку објавити на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца у року од три дана од дана доношења.                                         .

 

О б р а з л о ж е њ е

Наручилац ОШ „Момчило Поповић Озрен“ из Параћина, ул. Глождачки венац 23а, дана 30.01.2017. године, донео је Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности бр. 83, за јавну набавку  услуга – превоз ученика, у периоду од 01.03.2017.год. до 28.02.2018.године, ред.бр. ЈНМВ - 1/2017. Истовремено са доношењем Одлуке донето је и Решење о образовању Комисије за предметну јавну набавку, дел. бр. 84/1 од 30.01.2017.год.

Позив за подношење понуде објављен је на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца, дана 01.02.2017.године.

    Средства за јавну набавку предвиђена су Финансијским планом прихода и расхода за 2017.год. на позицији  423911  – остале опште услуге и у Плану јавних набавки ОШ „Момчило Поповић Озрен“ за 2017. год., под бр. 1.2.1.

Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, дел.број 139 од 09.02.2017. године, Комисија за јавну набавку  приступила је стручној оцени понуда, датој у Извештају бр. 149 од 10.02.2017.год.

У Извештају о стручној оцени понуда, Комисија је констатовала следеће:

1) Предмет и процењена вредност јавне набавке:

Предмет јавне набавке је услуга превоза ученика наручиоца ОШ „Момчило Поповић Озрен“ из Параћина, у периоду од 01.03.2017.год. до 28.02.2018.године. Процењена вредност јавне набавке је 1.909.090,00 динара, без ПДВ-а; ознака из општег речника набавки – 60130000 (услуге друмског путничког превоза за посебне намене).

2) Основни подаци о понуђачима:

1.Понуђач ПД „Влатком“ доо, Корман-Град Крагујевац;

Број под којим је понуда заведена: 136 од 08.02.2017.год. и

2.Понуђач АПР „Континент“ Станковић Миомир пр, Параћин, Војводе Мишића 4/23;

Број под којим је понуда заведена: 138 од 09.02.2017.год..

3) Понуде које су одбијене, разлози за њихово одбијање и понуђена цена тих понуда: Одбијена је понуда понуђача ПД „Влатком“ доо, Корман-Град Крагујевац, као неприхватљива, јер садржи битне недостатке из члана 106. ст. 1. тач. 1. и 2. Закона о јавним набавкама, и то: Понуђач није испунио обавезан услов из члана 75. ст.1. тач. 5. Закона о јавним набавкама, да има важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, ако је таква дозвола предвиђена посебним прописом, односно Решење надлежног Министарства. Понуђач је приложио фотокопију решења број 344-08-1923/2016-03 од 18.01.2016.год., којим се утврђује да Влатко Милатовић Предузетник Аутопревозник Корман испуњава услове за отпочињање и обављање јавног ванлинијског превоза путника из члана 3., 5., 6. и 9. Закона о превозу у друмском саобраћају. Увидом у поднету документацију, комисија констатује да је наведени предузетник престао да постоји, тј. брисан је из регистра АПР дана 06.07.2016.год., односно дошло је до промене правне форме предузетника у друштво са ограниченом одговорношћу, дана 06.07.2016.год., па је понуђач, сходно насталој промени, био у обавези да поступи у складу са чланом 42. ст. 8. Закона о превозу у друмском саобраћају („Сл.гл. РС“, бр. 46/95, 66/2001,61/2005, 91/2005, 62/2006, 31/2011 и 68/2015). Наиме, сходно наведеној законској одредби, превозник је дужан да Министарству надлежном за послове саобраћаја, пријави сваку промену података, у року од 15 дана од дана промене, на основу којих се утврђује испуњеност услова из става 1. овог члана, на основу чега Министарство издаје ново решење о испуњености услова, што је  у конкретном случају понуђач пропустио да учини, не поступајући у складу са наведеном одредбом закона. Сходно наведеном, комисија констатује да је предметно решење неважеће, да понуђач не испуњава обавезан услов из  члана 75. ст.1. тач. 5. Закона о јавним набавкама, односно да нема важећу дозволу надлежног органа за обављање делатности која је предмет јавне набавке, тј. одговарајуће решење надлежног Министарства, што представља битан недостатак из члана 106. ст. 1. тач. 1.  Закона о јавним набавкама

У погледу испуњености додатних услова, који се односи на стручне референце о пруженим услугама превоза ученика, које су искључиво предмет набавке, понуђач није у целости попунио Референтну листу на страни 25. Конкурсне документације наручиоца, односно недостају подаци у колонама дате табеле, који се односе на датум и износ закљученог уговора, обзиром да је наручилац захтевао да се таксативно наведу датум и износ закљученог уговора и то искључиво и само на обрасцу наручиоца-X.2.  РЕФЕРЕНТНА ЛИСТА ПОНУЂАЧА О ПРУЖЕНИМ УСЛУГАМА (без обавезе достављања било каквих потврда од стране понуђача), па је самим тим документација у овом делу непотпуна.  Уместо тога, понуђач је по свом нахођењу, приложио потврде („прилог 15“), које нису саставни део конкурсне документације наручиоца, немају за предмет услугу превоза ученика, а садрже и нетачно приказане податке (што је наручилац утврдио претрагом на Порталу Управе за јавне набавке), осим потврде наручиоца ОШ „19. Октобар“ Маршић, која се не може прихватити из напред наведеног разлога, односно што понуђач у датој табели наручиоца није навео датум и износ појединачно закључених уговора, за тражени период, по годинама (2014., 2015. и 2016.год.), а поред тога, потврда садржи збирни износ, приказан у већем износу од процењене вредности набавки за наведени период (што је наручилац утврдио на Порталу Управе за јавне набавке) и није оверена печатом наручиоца.  Комисија на основу наведених чињеница, констатује да понуђач није испунио додатни услов за учешће у предметној јавној набавци, који се односи на стручне референце за пружене услуге превоза ученика, што је битан недостатак понуде из члана 106. ст.1. тач. 2. Закона о јавним набавкама, због чега је понуда неприхватљива, што представља разлог за одбијање понуде. Комисија даље констатује да је понуђач поднео потврду о техничкој исправности возила на фирму која је престала да постоји, дана 06.07.2016. („Влатко Милатовић пр Аутопревозник“), а не на „Влатком“ доо, па је као таква неисправна. Комисија наручиоца је, увидом у приложене полисе осигурања понуђача, констатовала да се исте односе на „Аутопревозника Влатко Милатовић“, који је престао да постоји, а не на понуђача „Влатком“ доо. Комисија констатује да је понуђач код кога су утврђени сви наведени недостаци понуде, због којих је иста неприхватљива и разлог су за одбијање понуде, понудио цену по дану ангажовања, у износу од 8.950,00 дин., без ПДВ-а, односно укупну цену, у износу од 1.655.750,00 дин.

4) Критеријум за доделу уговора:најнижа понуђена цена.

5) Назив понуђача коме се додељује уговор:

            Комисија образована за спровођење поступка јавне набавке мале вредности услуге превоза ученика, констатује да је примљена једна прихватљива понуда, која испуњава све услове и захтеве из конкурсне документације, понуђача АПР „Континент“ Станковић Миомир пр, Параћин, Војводе Мишића 4/23, који је понудио цену превоза ученика, по дану ангажовања, у износу од 10.200,00 дин., без ПДВ-а, односно за укупан период ангажовања, укупну цену у износу од 1.887.000,00 дин., без ПДВ-а, а на основу понуде заведене под дел.бројем 138 од 09.02.2017.год., па с тога предлаже да се предметна јавна набавка додели понуђачу АПР „Континент“ Станковић Миомир пр, Параћин.

Одговорно лице наручиоца прихватило је предлог Комисије, па је на основу законског овлашћења, донело Одлуку о додели уговора, којом се понуда понуђача АПР „Континент“ Станковић Миомир пр, Параћин, Војводе Мишића 4/23, бира као једина прихватљива и самим тим и најповољнија понуда.

 

ПОУКА О ПРАВНОМ ЛЕКУ:

Против ове одлуке, понуђач може поднети Захтев за заштиту права у року од пет дана од дана објављивања одлуке на Порталу јавних набавки. Захтев се подноси наручиоцу, а копија се истовремено доставља Републичкој комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки.

 

                                                                                                                        ДИРЕКТОР,

                                                                                   Соња Миљковић, проф.педагогије