ОШ „МОМЧИЛО ПОПОВИЋ ОЗРЕН“
ул. Глождачки венац бр.23а
35250 Параћин
Дел.број: 913
22.12.2015.год.
На основу члана 60. став.1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“, бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) , ОШ „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину објављује:
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
Назив наручиоца:
Основна школа „Момчило Поповић Озрен“, Параћин
Адреса наручиоца:
ул. Глождачки венац бр. 23а,35250 Параћин
Интернет страница наручиоца:
Врста наручиоца:
Просвета- буџетски корисник
Врста поступка јавне набавке:
Предметна јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке
Врста предмета:
Предмет јавне набавке број 4/2015су услуге превоза ученика за период од 19.01.2016. године до 29.02.2016. године, до 18 радних дана, по календару рада школе.
Ознака из општег речника: Услуге друмског путничког превоза за посебне намене – 60130000.
Циљ поступка:
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.
Критеријуми, елементи критеријума за доделу уговора:
Избор најповољније понуде ће се извршити применом критеријума најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна:
Конкурсна документација може се преузети на адреси наручиоца: Основна школа „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину, ул. Глождачки венац бр. 23а, сваког радног дана од 8.00 до 12.00 часова , до дана и часа истека рока за подношење понуда, на Порталу јавних набавки или интернет страници наручиоца www.mpo.edu.rs.
Начин подношења понуда и рок за подношење понуде:
Понуде се подносе у затвореној и запечаћеној коверти на адресу наручиоца: Основна школа „Момчило Поповић Озрен“ Параћин, ул. Глождачки венац бр. 23а или непосредно (лично) у секретаријату школе, са назнаком „Не отварати – понуда за јавну набавку услуга – услуге превоза ученика“.
На полеђини коверте, понуђач уписује тачан назив и адресу, телефон и факс, као и име и презиме овлашћеног лица за контакт.
Рок за подношење понуда је до 30. децембра 2015. године до 10.00 часова.
Место, време и начин отварања понуда:
Јавно отварање понуда одржаће се 30. децембра 2015.год. у 10.15 часова у просторијама наручиоца. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.
Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Пре почетка поступка јавног отварања понуда, представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда. Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР и личним документима (лична карта, пасош и др.)
Рок за доношење одлуке:
Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора – истог дана по отварању понуда.
Контакт (лице или служба):
Лице за контакт: Снежана Јовановић, тел/факс 035/564-977, адреса електронске поште: ozren9@mts.rs.
Комисија за јавну набавку
Конкурсну документацију можете преузети овде: