Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Позив за подношење понуде - Ужина 2015/2016

Posted 11.08.15.

На основу члана  60.  Закона о јавним набавкама (''Сл. гласник РС',' бр. 124/2012), ОШ „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину, објављује

 

П О З И В  З А  П О Д Н О Ш Е Њ Е  ПОНУДЕ

 

Назив наручиоца

Основна школа „Момчило Поповић Озрен“, Параћин

Адреса наручиоца

Ул. Глождачки венац 23а, 35250 Параћин

Интернет страница наручиоца:

www.mpo.edu.rs

Врста наручиоца:  

Установа

Врста поступка јавне набавке:  

Поступак јавне набавке мале вредности

Врста предмета:  

Добра

Набавка добара  за ужину, за ОШ «Момчило Поповић Озрен» у Параћину, за школску 2015/2016. годину, шифра 15000000 - храна, пиће, дуван и сродни производи.

Критеријум, елементи критеријума за доделу уговора:

Критеријум за оцењивање понуде је најнижа понуђена цена.

Број партија: 6

Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

Конкурсна документација се може преузети на адреси наручиоца: 

Основна школа „Момчило Поповић Озрен“, Параћин, ул. Глождачки венац 23а,

сваког радног дана, од 8,00 до 12,00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда,  на  Порталу јавних набавки или интернет страници наручиоца.

Начин подношења понуде и рок за подношење понуде: 

Понуде се подносе у затвореној и запечаћеној коверти на адресу наручиоца: Основна школа „Момчило Поповић Озрен“, Параћин, ул. Глождачки венац 23а или непосредно (лично) у секретеријату школе, са назнаком: „Не отварати - Понуда за јавну набавку добара - набавка  ужине за школску 2015/2016.годину, редни број ЈНМВ 2/2015“.

На полеђини коверте, понуђач уписује тачан  назив  и адресу,  телефон и факс, као и име и  презиме овлашћеног лица за  контакт.

Рок за подношење понуда је до 19. августа 2015. године до 11.00  часова.

Место, време и начин отварања понуда:

Јавно отварање понуда одржаће се 19. августа 2015. године у 11.30 часова, у просторијама наручиоца. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници подносилаца понуда.

Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

Пре почетка поступка јавног отварања понуда, представници понуђача, који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда. Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР и личним документима (лична карта, пасош и др.).

Рок за доношење одлуке:  

Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора је 5 дана од дана отварања понуда.

Лице за контакт:  Снежана Јовановић, секретар школе; тел. / факс: 035/564-977; адреса електронске поште: ozren9@mts.rs

 

Потребну конкурсну документацију можете преузети на следећем линку:

  

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА