Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА ЗА ПРЕВОЗ УЧЕНИКА

Posted 1.02.17.

ОШ „МОМЧИЛО ПОПОВИЋ ОЗРЕН“

ул. Глождачки венац  бр.23а

 35250 Параћин

 Дел.број: 87

 31.01.2017.год.

 

На основу члана 60.став.1. тачка 2. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС“, бр.124/2012,14/2015 и 68/2015) , ОШ „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину објављује:

 

                                                  ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ  ПОНУДА

 

Назив наручиоца:

Основна школа „Момчило Поповић Озрен“,  Параћин

 

Адреса наручиоца:

ул. Глождачки венац бр. 23а,35250 Параћин

 

Интернет страница наручиоца:

www.mpo.edu.rs

Врста наручиоца:

Просвета- буџетски корисник

 

Врста поступка јавне набавке:

Предметна јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке

Врста предмета:

 

Предмет јавне набавке број 1/2017je услугa превоза ученика за период од 01.03.2017. године до 28.02.2018. године.

Ознака из општег речника: Услуге друмског путничког превоза за посебне намене – 60130000.

Циљ поступка:

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.

Критеријуми, елементи критеријума за доделу уговора:

 

 Избор најповољније понуде ће се извршити применом  критеријума  најнижа понуђена цена без ПДВ-а.

 

Начин преузимања конкурсне документације, односно интернет адреса где је конкурсна документација доступна:

 

Конкурсна документација може се преузети на адреси наручиоца: Основна школа „Момчило Поповић Озрен“ у Параћину, ул. Глождачки венац бр. 23а, сваког радног дана од 8.00 до 12.00 часова, до дана и часа истека рока за подношење понуда, на Порталу јавних набавки или интернет страници наручиоца www.mpo.edu.rs.

Начин подношења понуда и рок за подношење понуда:

 

Понуде се подносе у затвореној и запечаћеној коверти на адресу наручиоца: Основна школа „Момчило Поповић Озрен“ Параћин, ул. Глождачки венац бр. 23а или непосредно (лично) у секретаријату школе, са назнаком „Не отварати – понуда за јавну набавку услуга – превоз ученика“.

На полеђини коверте, понуђач уписује тачан назив и адресу, телефон и факс, као и име и презиме овлашћеног лица за контакт.

Рок за подношење понуда је до 09.02.2017. године до 11.00 часова.

 

Место, време и начин отварања понуда:

 

Јавно отварање понуда одржаће се 09.02.2017.год. у 11.15 часова у просторијама наручиоца. У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени  представници подносилаца понуда.

Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:

Пре почетка поступка јавног отварања понуда, представници понуђача који ће присуствовати поступку отварања понуда, дужни су да наручиоцу предају писмена пуномоћја, на основу којих ће доказати овлашћење за учешће у поступку јавног отварања понуда. Уколико поступку отварања присуствује законски заступник понуђача, неопходно је да се као такав легитимише изводом из АПР и личним документима (лична карта, пасош и др.)

 

Рок за доношење одлуке:

 

Оквирни рок у коме ће наручилац донети одлуку о додели уговора – 5 (пет)  дана од дана отварања понуда.

 

Контакт (лице или служба):

Лице за контакт: Снежана Јовановић, тел/факс 035/564-977, адреса електронске поште: ozren9@mts.rs .

 

 

                                                                                                                                     Д и р е к т о р,

                                                                                                Соња Миљковић, проф. педагогије

 

Потребну конкурсну документацију можете преузети овде:

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ПРЕВОЗ УЧЕНИКА 2017