Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Лого школе

Спољашње вредновање рада школе

Posted 15.11.13.

 

        Са великим поносом и задовољством вас обавештавамо да је наша школа добила највећу оцену у процесу спољашњег вредновања квалитета рада школе, које спроводи Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије.

 

        

Спољашње вредновање рада школе

 

        У процесу спољашњег вредновања квалитета рада школе, које спроводи Министарство просвете, науке и технолошког развоја РС, наша школа вреднована је највишом оценом.

         Услов за добијање највише оцене је оствареност више од 75% свих стандарда укључујући 100% стандарда који су кључни за вредновање.

 

         Процена квалитета рада школе обављена је на основу:

- анализе евиденције и педагошке документације школе,

- непосредног праћења наставе и других облика образовно-васпитног рада,

- разговора са директором, стручном службом, наставницима, ученицима, родитељима.

 

        Процењивана су постигнућа ученика на завршним испитима, која су изнад просека, а истовремено су оцене ученика на крају седмог и осмог разреда у складу са оваквим постигнућима на завршном испиту. Настава је у великој мери прилагођена могућностима ученика.

    Наши ученици постижу запажене резултате на такмичењима. Само у прошлој години имали смо више учесника републичких такмичења из области: математике, физике, српског језика и језичке културе, књижевне олимпијаде, енглеског језика, техничког и информатичког образовања, пливања, веронауке. То говори о великом ангажовању наставника и високој мотивацији ученика.

      Приликом разговора са Тимом за вредновање изразили осећај припадности и велико задовољство што су ученици ове школе.

        У школи се поштује Кућни ред.Тим за вредновање проценио је школу као изузетно безбедну средину. Добро организовано дежурство наставника као и добра сарадња са полицајцима задуженим за  овај део града, па и за нашу школу, значајно су умањили проценат насиља, а ретки случајеви  решавају се кроз разговор са ученицима и родитељима.

             Добри међуљудски односи као и сарадња у колективу у великој мери доприносе стварању позитивне радне атмосфере, а резултат таквог рада је успех ученика у наставку школовања и наравно, оцена квалитета рада школе.

           Верујемо да ћемо и даље успешно наставити пут васпитно-образовног процеса.

         

Директор школе,

Соња Миљковић, проф. педагогије